featured

Rahmi Koç’tan minik golfçülere jest: Yeni yılda ikinci kez golf sahasında

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

1 Ocak’ta 2025 yılına golf oynayarak giren Koç Holding Onursal Başkanı Rahmi Koç, gittiği golf kulübünün altyapı oyuncularıyla buluştu.

Antrenman yapan minik golfçülerle yakından ilgilenen Koç ardından onlarla hatıra fotoğrafı çektirdi.

Rahmi Koç, daha sonra Amerikan Hastanesi CEO’su Erhan Bulutçu ve Golf Federasyonu kurucu başkanı Raif Bilir ile sahaya çıkarak golf oynadı.

patronlardunyasi.com

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Rahmi Koç’tan minik golfçülere jest: Yeni yılda ikinci kez golf sahasında
Giriş Yap

Beyaz Yakarış ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!