Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Balıkçı Kahraman’da kalkan balığı yedi

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, gergin geçen Yüksek Divan Kurulu’nun ardından Sarıyer’deki ünlü restoran Balıkçı Kahraman’da kalkan balığı yemeye gitti.

Balıkçı Kahraman o fotoğrafları sosyal medya hesabından, “Sevgili Ali Koç başkanımızı, 30 senelik dostum, çok sevgili arkadaşım. Çok güzel bir akşam yemeği, güzel bir ağırlama” diyerek paylaştı.

patronlardunyasi.com

Exit mobile version