Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, gergin geçen Yüksek Divan Kurulu’nun ardından Sarıyer’deki ünlü restoran Balıkçı Kahraman’da kalkan balığı yemeye gitti.
Balıkçı Kahraman o fotoğrafları sosyal medya hesabından, “Sevgili Ali Koç başkanımızı, 30 senelik dostum, çok sevgili arkadaşım. Çok güzel bir akşam yemeği, güzel bir ağırlama” diyerek paylaştı.
patronlardunyasi.com
Dört duvar arasına sıkışan, bilgisayarla yaşayan, e-postalar ile boğuşan beyaz yakalıların dünyası.
