Pakistan’da katliam: 22 kişiyi öldürdüler

Belucistan’ın Musakhail bölgesindeki üst düzey bir yetkili olan Najibullah Kakar, yaptığı açıklamada “Militanların Pencap’ı Belucistan’a bağlayan bir otoyolda birkaç otobüs, kamyon ve minibüsü durdurması sonucu en az 22 kişi öldü ve 5 kişi yaralandı” dedi.

Ölenler arasında 19 Pencaplı ve 3 Beluçlunun olduğu belirlendi.

patronlardunyasi.com

Exit mobile version