İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, “10 il merkezli ‘siber suç ve suçlulara’ yönelik emniyetimiz tarafından dün düzenlediğimiz operasyonlarda 223 şüpheli yakalandı” dedi.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, dün siber suçlara yönelik gerçekleştirilen operasyonlara ilişkin açıklama yaptı. “10 il merkezli ‘siber suç ve suçlulara’ yönelik emniyetimiz tarafından dün düzenlediğimiz operasyonlarda 223 şüpheli yakalandı” diyen Yerlikaya, açıklamasında şunları kaydetti:
Yerlikaya, “Toplam 31 ilde düzenlenen operasyonlarda yakalanan şüphelilerin bilişim sistemlerinin kullanılması suretiyle nitelikli dolandırıcılık, yasa dışı bahis, çevrimiçi çocuk müstehcenliği ve tacizi, nitelikli hırsızlık suçlarından savcılıklarımızca haklarında soruşturma başlatıldı” ifadelerini kullandı. – ANKARA
Dört duvar arasına sıkışan, bilgisayarla yaşayan, e-postalar ile boğuşan beyaz yakalıların dünyası.
