Togo’da Müslümanlar Kurban Bayramı Namazını Okul Bahçesinde Kıldı

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Togo’nun başkenti Lome’de Müslümanlar, Kurban Bayramı namazını okul bahçesinde kıldı.

Kentte azınlıkta bulunan Müslümanlar, bayram namazı için Üniversite de Lome bahçesinde bir araya geldi.

Burada hutbe irad eden ve bayram namazı kıldıran imam Agodomou Al Hassan, daha sonra Filistin ve Gazze için dua etti, Türkiye‘den bağış yoluyla kurban kesimi için ülkede bulunan Türkiye Diyanet Vakfı (TDV) ekiplerine teşekkür etti.

Namazın ardından bayramlaşma merasimi yapıldı.

Ekipte bulunan Van Müftüsü Mehmet Sırrı Şık, TDV yetkilisi Alparslan Yılmaz ve gönüllü veteriner hekim Cengiz Şahin, cemaatle bayramlaştı.

Kaynak: AA / Ömer Ürer – Güncel

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Togo’da Müslümanlar Kurban Bayramı Namazını Okul Bahçesinde Kıldı
Giriş Yap

Beyaz Yakarış ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!