Avusturya’da Okullarda Elektronik Cihaz Kullanımı Yasaklandı

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Avusturya‘nın Steiermark eyaletinde yürürlüğe giren yeni düzenleme doğrultusunda 7. sınıfa kadar okullarda cep telefonu ve benzeri elektronik cihazların kullanımı yasaklandı.

Steiermark eyaletinde yürürlüğe giren yeni düzenlemeye göre, cep telefonu, tablet ve akıllı saatlerin ilkokul 1. sınıftan itibaren ortaokul 7. sınıfa kadar eğitim kurumlarında kullanımına izin verilmeyecek.

Okula girişlerde öğrenciler elektronik cihazlarını kapatacak ve teneffüslerde de kullanmayacak. Yasağa uymayan öğrencilerin aileleri duruma ilişkin bilgilendirilecek ve bu tutumları ders notlarına yansıtılacak.

Söz konusu düzenleme, elektronik cihaz kullanımının yasaklanmasını her ne kadar 7. sınıfa kadar öngörse de okul yönetimi istediği takdirde, yasak lise son sınıfa kadar uygulanabilecek.

Kaynak: AA / Aşkın Kıyağan – Güncel

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Avusturya’da Okullarda Elektronik Cihaz Kullanımı Yasaklandı
Giriş Yap

Beyaz Yakarış ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!