Bakan Bayraktar, Türkiye ile Moğolistan arasında madencilik alanında niyet mektubu imzaladıklarını bildirdi Açıklaması

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye ile Moğolistan arasında madencilik alanında niyet mektubu imzaladıklarını bildirdi.

Bayraktar, sosyal medya platformu X’te yaptığı paylaşımda, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Moğolistan Cumhurbaşkanı Khurelsukh Ukhnaa ile yaptığı görüşme sonrası Moğolistan Dışişleri Bakanı Battsetseg Batmunkh ile “Madencilik Niyet Beyanı” imzaladıklarını kaydetti.

Bakan Bayraktar, “Niyet beyanı ile jeoloji ve madencilik alanlarında işbirliği yapmayı, madencilik teknolojileri, güvenliği, çevre koruma ve temiz kömür teknolojilerinin geliştirilmesi gibi alanlarda ortak projeler yürütmeyi, her iki ülkede de bu sektörlerde yapılacak yatırımların teşvik edilmesini amaçlıyoruz.” ifadesini kullandı.

Kaynak: AA / Gökçe Topbaş – Ekonomi
Uluslararası İlişkiler Alparslan Bayraktar Madencilik Moğolistan Teknoloji Ekonomi Türkiye Enerji Çevre

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bakan Bayraktar, Türkiye ile Moğolistan arasında madencilik alanında niyet mektubu imzaladıklarını bildirdi Açıklaması
Giriş Yap

Beyaz Yakarış ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!