Bursa’da Ambulans Takla Attı, İlk Müdahale Vatandaşlardan Geldi

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa‘da vakayı hastaneye yetiştirmeye çalışan ambulans takla attı

Sağlık ekiplerine ilk müdahale vatandaştan geldi

BURSA – Bursa’da vaka yetiştirmek üzere üzere yola çıkan 112 ambulansı kontrolden çıkıp devrildi. Kazada ambulansta bulunan sağlık ekipleri ve hasta kişiye ilk müdahale çevredekilerden geldi.

Kaza 18.00 sıralarında Güzelyalı kavşağı yakınları Mudanya Yolu üzerinde meyana geldi. Edinilen bilgiye göre, rahatsızlanan bir vatandaşı hastaneye yetiştirmek üzere yola çıkan ambulans, yağışın etkisiyle kontrolden çıkıp yan yattı. Kazayı fark eden çevredekiler 112 ekiplerine ulaşıp kazazedelerin yanına koştu. Sağlık ekiplerine ve rahatsızlanan vatandaşa ilk müdahaleyi çevredekiler yaparken, olay yerine intikal eden ekipler yaralıları hastaneye sevk etti. Polis ekiplerince trafik bir süre kontrollü olarak verilirken, kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaza yapan ambulans çekici ile otoparka çekildi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı / ALİ İHSAN UĞUR – 3.Sayfa

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bursa’da Ambulans Takla Attı, İlk Müdahale Vatandaşlardan Geldi
Giriş Yap

Beyaz Yakarış ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!