featured

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Balıkçı Kahraman’da kalkan balığı yedi

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, gergin geçen Yüksek Divan Kurulu’nun ardından Sarıyer’deki ünlü restoran Balıkçı Kahraman’da kalkan balığı yemeye gitti.

Balıkçı Kahraman o fotoğrafları sosyal medya hesabından, “Sevgili Ali Koç başkanımızı, 30 senelik dostum, çok sevgili arkadaşım. Çok güzel bir akşam yemeği, güzel bir ağırlama” diyerek paylaştı.

patronlardunyasi.com

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Balıkçı Kahraman’da kalkan balığı yedi
Giriş Yap

Beyaz Yakarış ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!