featured

İran Kızılayı açıkladı: Ölenlerin sayısı 555’e yükseldi

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İran Kızılay Kurumu, ABD-İsrail saldırılarında ölenlerin sayısının 555’e yükseldiğini duyurdu.

Fars Haber Ajansı, İran Kızılay Kurumu tarafından yapılan yazılı açıklamayı yayımladı.

Açıklamada, “131 yerleşim birimine düzenlenen saldırılarda 555 kişi hayatını kaybetti.” ifadelerine yer verildi.

Yaralı sayısına ilişkin bilgi verilmedi.

İran Kızılay Sözcüsü Mücteba Halidi, 28 Şubat’taki açıklamasında, ABD-İsrail saldırılarında 201 kişinin hayatını kaybettiğini, 747 kişinin de yaralandığını duyurmuştu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
İran Kızılayı açıkladı: Ölenlerin sayısı 555’e yükseldi
Giriş Yap

Beyaz Yakarış ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!