featured

İran’da kömür madeninde patlama 28 kişi öldü

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Tesnim Haber Ajansına göre, İran Kızılay Başkanı Pir Hüseyin Kulivend , Güney Horasan’a bağlı Tebes ilçesindeki kömür madeninde dün gece meydana gelen metan gazı patlamasına ilişkin son bilgileri paylaştı.

Kulivend, “Tebes kömür ocağındaki ölü sayısı 28’e yükseldi. Mahsur kalan 24 kişiyi arama kurtarma çalışmaları sürüyor.” dedi.

İranlı yetkili, 17 yaralının ise hastanelere kaldırıldığını kaydetti.

Ülkenin doğusundaki Güney Horasan eyaletine bağlı Tebes ilçesindeki bir kömür madeninde iki blokta dün gece metan gazı patlaması meydana geldiği bildirilmişti.

Eyaletin Kriz Yönetimi Genel Müdürü Muhammed Ali Ahundi, son olarak ölü sayısının 19’a yükseldiğini açıklamıştı.

patronlardunyasi.com

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
İran’da kömür madeninde patlama 28 kişi öldü
Giriş Yap

Beyaz Yakarış ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!