featured

Japonya Başbakanı İşiba’dan ABD ile ilişkilerde “altın çağ” vurgusu

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İşiba, ABD ile ticaret anlaşmasının tamamlanmasının ardından konuya ilişkin X’teki hesabından paylaşımda bulundu.

ABD ve Japonya’nın her iki tarafın yararına olacak bir anlaşmaya imza attığına işaret eden İşiba, “muazzam liderliği” için Trump’a teşekkür etti. İşiba, “Başkan (Trump) ile birlikte Japonya ve ABD için yeni bir Altın Çağ inşa edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

ABD Başkanı Trump, ülkelere yönelik karşılıklı tarifeleri açıkladığı 2 Nisan’da Japonya’ya yüzde 24 tarife getirileceğini belirtmişti. Bu ay Japonya’ya gönderdiği tarife mektubunda da Trump, bu ülkeye 1 Ağustos’tan itibaren sektörel tarifelerden ayrı olarak yüzde 25 tarife uygulanacağını kaydetmişti. Trump, dün ise Japonya ile ticaret anlaşmasını tamamladıklarını belirterek, bu ülkenin ABD’ye yüzde 15 gümrük vergisi ödeyeceğini bildirmişti.

patronlardunyasi.com

İLGİLİ HABER

Trump’tan Japonya ile 550 milyar dolarlık dev yatırım anlaşması: Belki de bugüne kadar yapılmış en büyük anlaşma

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Japonya Başbakanı İşiba’dan ABD ile ilişkilerde “altın çağ” vurgusu
Giriş Yap

Beyaz Yakarış ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!