featured

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Sirkeci Garı’nda restorasyonun başladığını açıkladı: Otel ya da AVM olmayacak, ulaşım işlevi korunacak

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Sirkeci Garı’nda devam etmekte olan restorasyon çalışmalarını yerinde inceledi.

Bakan Ersoy, garın asıl ulaşım işlevinin korunacağını vurgularken, “Sirkeci otel ya da AVM olmayacak. Göç Müzesi, tematik müzeler ve galerilerle kültür-sanatın yeni durağı haline gelecek” dedi.

AÇILIŞ 2026 KÜLTÜR YOLU FESTİVALİ’NE YETİŞTİRİLECEK

Restorasyon tamamlandığında, salonlardan vitraylara, cepheden iç mekâna kadar tüm tarihi dokunun titizlikle onarılacağını vurgulayan Bakan, açılışın 2026 İstanbul Kültür Yolu Festivali’ne yetiştirileceğini duyurdu.

TREN TAŞIMACILIĞI SÜRECEK

Bakan Ersoy’un açıklamasına göre projeyle birlikte tren taşımacılığı da sürecek. Böylece Sirkeci Garı, hem yolculara hizmet veren tarihi bir ulaşım noktası olmaya devam edecek hem de İstanbul’un kültür-sanat rotasında önemli bir durak olacak.

patronlardunyasi.com

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Sirkeci Garı’nda restorasyonun başladığını açıkladı: Otel ya da AVM olmayacak, ulaşım işlevi korunacak
Giriş Yap

Beyaz Yakarış ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!