Mesaiye Gelmeyen PTT Çalışanının Hastanede Tedavi Gördüğü Ortaya Çıktı

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Mesaiye gelmeyen PTT çalışanı ekipleri alarma geçirdi

Hayatından endişe edilen çalışanın hastanede tedavi gördüğü ortaya çıktı

ZONGULDAK – Zonguldak’ta mesaiye gelmeyince çalışma arkadaşları tarafından hayatından endişe edilen PTT çalışanının hastanede tedavi gördüğü ortaya çıktı.

Olay Mimar Yılmaz Yaşkan Caddesi’nde PTT’ye ait lojmanda meydana geldi. Sabah mesai saatinde işe gelmeyen Ebru G.’ye ulaşamayan mesai arkadaşları, ikamet ettiği lojmana geldi. Ancak kapıyı açmaması üzerine 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulunuldu.

İhbar üzerine olay yerine sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen ekiplerin araştırması sonucu Ebru G.’nın dün akşam saatlerinde hastalanarak hastaneye gittiği ve tedavisinin sürdüğünü ortaya çıktı.

Ekipler gerçeğin ortaya çıkmasıyla birlikte olay yerinden ayrıldı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı / ONUR ALTINDAĞ – Yerel
Yerel Haberler Zonguldak 3-sayfa Sağlık Yerel PTT

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Mesaiye Gelmeyen PTT Çalışanının Hastanede Tedavi Gördüğü Ortaya Çıktı
Giriş Yap

Beyaz Yakarış ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!