featured

Arjantin, Dünya Sağlık Örgütü’nden ayrılacağını duyurdu

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Arjantin hükümeti, ABD’nin Birleşmiş Milletler’e bağlı Dünya Sağlık Örgütü’nden (DSÖ) çekileceğini açıklamasından iki hafta sonra, benzer bir karar alarak örgütten ayrılacağını duyurdu.

Arjantin Devlet Başkanı Javier Milei’nin sözcüsü Manuel Adorni, ülkenin DSÖ üyeliğini sonlandırma sürecine gireceğini açıkladı.

Arjantin hükümeti, ekonomik reformlar ve harcamaları azaltma hedefleri doğrultusunda uluslararası kurumlarla bağlarını gözden geçiriyor.

patronlardunyasi.com

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Arjantin, Dünya Sağlık Örgütü’nden ayrılacağını duyurdu
Giriş Yap

Beyaz Yakarış ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!